نساء منّا وفينا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تجربة

5 مشترك

تجربة  Empty تجربة

مُساهمة من طرف e.s الثلاثاء يوليو 22 2014, 05:48

السلام عليكم

انا قدمت اكتر من مشاركة في هذا القسم وسألي المتكرر (اذا كنت مثيلية او لا) لاني كنت محتارة في الاول بس اعتقد اني دلوقتي فهمت اكتر ..
وحاابة اشاركم بي قصتي ...كنت عايزة انشرها في قسم تجارب واقعية وشهادات بس مش عندي صلاحية

اول حب في حياتي كانت بنت اسمها سمر وانا عمري 13سنة ...من اول يوم شفتها في حسيت اني معجبة فيها وكنت بحاول اتقرب منها واكسب صداقتها  بس هي كانت شخصيتها ضعيفة وكانت بتختصر في تعاملها معاي عشان صحباتها مش كانو عايزين انناا نبقى اصحاب , انا كنت بحبها لي درجة بفكر فيها ليل نهار وحكيت لصحبتي عنها وقلت ليها (انا بحبها لي درجة اني لو كنت ولد كنت اتجوزتها )..المشكلة كانت اني كنت شايفة حبي ليها عادي(مع اني كان عندي فكرة عن gays ) .ولو دخلنا في علاقة مش كانت ها تتعدى الصداقة .وف نفس الوقت انا بحبها حب كبير ..كنت حكيت لي واحدة صحبتي تانية(رغدة) وبوصف ليها شعوري عن سمر) ..هي راحت وحكت ليها وكانت تجي تقعد تسمع لي كلامي وتنقل ليها اي حاجة ...وانا ماكنت بعرف
سمر حتى سلام ماكنت بتسلم علي....في يوم جات وسلمت علي وحكينا مع بعض ..انا بعد مامشيت بكيت من الفرحة

في الاول انا ماحكيت ليها عن حبي ليها بس هي كانت عارفة من رغدة اني بحبها ..وانا ماكنت عارفة انها تعرف حاجة
والموضوع انتشر في المدرسة وصارو البنات كلها تعرف ..وفي بنات طلعو اشاعات ويدخلو قصص من تاليفهم .كل دا حصل من ورا ظهري وانا ذي الاطرش في الزفة ....مرة كنت ببكي وانا بحكي لصحبيتي(واحدة تانية غير رغدة كانت متفهمة) عن حبي ليها ..وتجاهلها لي ودي مش اول مرة ..واقنعتني اني اصارحها
فكتبت لي سمر رسالة بالانجليزي ...اخدتها وهي ساكتة ولحد ماالسنة انتهت استمرت في تجاهلي ..وانا بعت عنها وفضلت اشكي لصحبت سمر لي مش ردت علي   .....لحد ماجاء يوم النتيجة الدراسية ....وقررت اسالها عن الرسالة ....قالت سمر  (انا مش عايزة صداقتك)...بكيت كتير في اليوم دا ..
بعدها جات الاجازة ومقدرت انسها ....لحد ماجات السنة الجديدة كنت لسة بحبها بس المرة دي كنت بعمل نفسي ولا كاني اعرفها وهي برضوو ...
بس في نفس السنة رحت سالتها انت لي مش عاوزة صداقتي كذبت علي وقالت (لاني حاولت اغرب علاقتها مع صحبتها)
في اخرر سنة لي في المدرسة اخيراا كنت نسيتها وحبيت بنت تانية  بس كانت نفس المشكلة بحبها حب فوق الصدافة ..وشايفة اني علاقتنا حدودها الصداقة
البنت كانت طيبة..انا ماصارحتها بحبي بس كنت بتقرب منها صداقة بس ..وفي اخر السنة انقطعت علاقتي بيهاا ..لاني كنت عايزاها تكون صحبتي انا بس ....وف نفس السنة كنت يادوب عرفت اني صحبتي رغدة ..طعنتني في ظهري   وحكت لي سمر عن حبي ليها ..
وعرفت كمان ان سمر حكت لي امها وكانت عايزة تشتكيني لي المديرة ....

بعد الحصل دا ماحبيت حد تاني الى الان

بعد انتهاء فترة الثانوي ..وتجارب حبي الفاشلة  كنت كملت 16 سنة ..في الاجازة كنت بدخل المواقع الاباحية وبشوف كل انواع الجنس
من ضمن دا الممارسات بين نفس جنس ...بس ماكنت بحب اتفرج على فيلم بين بنتين .ولا اقراء قصة كنت خايفة تاثر علي وشايفة انه مقرف وانهم عاهرات ...انا صاح حبيت بنت بس في الفترة دي ماكنت شايفة حبي ليها حب مثلي ومافكرت ابدا فيها كرغبة جنسيىة (وماكان عندي فكرة انه في فرق بين الشذوذ ومثيلية )كنت بسميهم شواذ بس ..
بس في يوم قراءة قصة اسمها (امواج الياسمين) برغم من انها كانت قصة سكس ...بس انا حبيتها جدااا ..واتعلقت فيهاا ..لان الصراحة كاتبة القصة كتبتها بي طريقة ادبية وكان فيها وصف رااائع عن مدى حب البنتين لي بعض (دا كان اليوم الي اول مرة اعرف في انه ممكن يكون في حب ومشاعر جميلة بين بنتين ....لاني قبل القصة دي كنت مفتكر ان العلاقة جنس فقط)

لما دخلت الجامعة ماكنت بميل لي اي بنت عاادي ...بس بلفت نظري البنات الجميلات ...في نفس الوقت ماكنت بكره الرجال ..

في راي مامهم الشخص اذا كان بنت ولا ولد اهم شي الحب

انا اسفة على الاطالة

ي الحقيقة انا حابة اتعرف على بنت علاقة جادة ..ياريت لو في واحدة تكلمني خاص Embarassed

e.s
عضوة جديدة
عضوة جديدة

السمعة : 0
المكان : no where

تجربة  Empty رد: تجربة

مُساهمة من طرف rody1 الخميس يوليو 24 2014, 21:16

ما دمتي بتشكي إنك مثلية يبقى شكك في محله
rody1
rody1
عضوة جديدة
عضوة جديدة

المكان : مغتربة

مُساهمة من طرف شعور صادق الثلاثاء يوليو 29 2014, 04:50

الشك انك مثلية مش دليل ابدا انك كده
ميلك للبنت حتى لو كنتى بنت طبيعى
وفي حالات كتير بنشخص نفسنا غلط
ونتخيل اننا مثليات ونتصرف على اننا كده
لحد مانقتنع تماما اننا كده بالرغم من اننا كنا ستريت لكن الوهم بقى
شعور صادق
شعور صادق
عضوة جديدة
عضوة جديدة

المكان : مصر

مُساهمة من طرف الفراشة الحرة الثلاثاء أغسطس 26 2014, 06:30

قبل ما تدخلى بعلاقه جديده حددى آنت ميولك اي ؟ والحب بنظرىى مش بينفصل عن السكس .. يمكن انت شخصيه انطوائيه و بتتعلقى بصحباتكـ بشكل زايد .. ويمكن ما يكون حب !!
وبسالك سؤال .. لتفهمين نفسك وميولك اكتر .. فى شاب حاول يتقرب لك قبل كده و انت اعجبتى بيه !!
الفراشة الحرة
الفراشة الحرة
عضوة نشيطة
عضوة نشيطة

السمعة : 18
المكان : egypt

مُساهمة من طرف Love Angel الثلاثاء أغسطس 26 2014, 10:34

بانصحك لكان تقري قصص ياسمين باي..
Love Angel
Love Angel
عضوة جديدة