نساء منّا وفينا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مش عارفه انا ايه

4 مشترك

مش عارفه انا ايه  Empty مش عارفه انا ايه

مُساهمة من طرف رومانسيه مش موجوده الخميس فبراير 09 2012, 18:23

انا اسفه لانى هزعجكم لكن معنديش حد اتكلم معاه ..أنا مصريه 22 سنه .. انا الصراحه مش عارفه انا ايه انا عشت حياتى طبيعيه عادى ومرتبطتش غير بشاب قعدت معاه فتره لكن عمرى ما حسيت من ناحيته بحاجه خالص وارتباطنا فشل ... وعالنت اتعرفت على واحده غيرتلى معنى حياتى معاها عرفت يعنى ايه حب بجد عمر ىما تخيلت فى حياتى انى احب بنت زيى ... المهم ارتبطنا سنتين عالنت واما نزلت القاهره عشت معاها شهرين ونمت معاها ... لكن لم تتطور الامور لعلاقه كامله ..وفضلنا فتره مع بعض لغايه ما هيا اتقدملها شخص وارتبطت بيه وسبتنى .. حالتى النفسيه فى النازل مبقتش عارفه اعمل ايه .. اتعرفت على شباب كتير بعديها لكن مفيش حد حاسه معاه احساس " جنسى " متخيلتش اصلا فى مخيلتى انى اتجوز او ارتبط براجل .. كل احلامى بتبقى مع بنت .. حتى متعتى مش بلاقيها غير بكدا ... ومع اللى حبتها بس .. انا مش عارفه اكون طبيعيه تانى خالص ومش عارفه الحل فين
رومانسيه مش موجوده
رومانسيه مش موجوده
عضوة مميزة
عضوة مميزة

السمعة : 0
المكان : مصر

مش عارفه انا ايه  Empty رد: مش عارفه انا ايه

مُساهمة من طرف ماسه حساسه الجمعة فبراير 10 2012, 12:00

اهلا عزيزتى ..
اولا نورتى المنتدى ..
ثانيا قرأت ما طرحتى .. من رائى اشوف انك من البدايه لم يكون عندك ميول لرجال بما انك كنتى مرتبطه بشاب ولم تشعرى نحوه اى مشاعر على حد قولك ..
حبيبتك واضح انها مش ليز .. واتمنى منك ان لا تفكرى فيها انظرى امامك مازال فى الحياه اشياء اكثر من رائعه تنتظرك .. ولا تدخلى فى علاقات مع شباب لا ترغبى فيها من البدايه انتى لم تشعرى بميول نحوهم فلا تقحمى نفسك بعلاقات مالها اى داعى .. فقط عيشى حياتك ويومك ولا تفكرى بشى فالله يعرف الاحسن لكى اكثر منك وسوف يضعه فى طريقك .. اتمنى اكون افادتك اختى واتمنى لكى التوفيق .. تحياتى
ماسه حساسه
ماسه حساسه
عضوة مميزة
عضوة مميزة

المكان : وين ماتكون بكون

مُساهمة من طرف رومانسيه مش موجوده الجمعة فبراير 10 2012, 15:31

مرسى اوى لردك يا ماسه بس انا متلغبطه فى كل حاجه حتى حياتى كلها متلغبطه ومبقتش فاهمه حاجه خالص وبجد قربت اتجنن Mad ومش عارفه حل فين امشى ورا احساسى فى عيلتى مش هقدر لاننا من الصعيد وطبعا الكلام دا مينفعش وفى نفس الوقت كارهه موضوع الارتباط من اى حد بسبب كدا ومش قادره اتصرف
رومانسيه مش موجوده
رومانسيه مش موجوده
عضوة مميزة
عضوة مميزة

المكان : مصر

مُساهمة من طرف ماسه حساسه السبت فبراير 11 2012, 12:48

O M G
انتى من الصعيـد؟
هــممم .. بس اعتقد انه بقى فى تفتح اكثر وتفاهم والحياه مش صعبه عندكم زى الاول .. يلا بسيطه ولا يهمك اطمنى المشكله مش انك من الصعيد لان العالم كله بيرفض المثليه مش بس مدينتك
وكلنا بنعانى صدقينى .. المهم انتى لا تفكرى كتير اختى وان شاء الله ربنا بيبعتلك اللى فيه خير ليكى .. لا تتعبى نفسك بالتفكير وتقسى على روحك .. يكفى قسوه كل من حولنا علينا
عيشى يومك ولا تفكرى فى الغد فهو بيد الله وليس بيدنا
ماسه حساسه
ماسه حساسه
عضوة مميزة
عضوة مميزة

المكان : وين ماتكون بكون

مُساهمة من طرف nada الثلاثاء فبراير 14 2012, 14:29

قرات موضوعك عزيزتي ما تعانيه كل فتاة مثلية عانت منه بشكل او باخر المشكل ليس في علاقة مررت بها وفشلت هذا امر عادي ما دمت في الحياة ستصادفين فتاة اخرى قد تجدين فيها ما تريدين وقد تصدمك هي الاخرى المهم ان تكوني صامدة ولا تياسي
الحياة كلها مطبات فلا تستسلمي عزيما دمت من اسرة من الصعيد فكري اولا في مستقبلك حتى تتحرري من سيطرة الاسرة
لا تضغطي على نفسك بالتعرف على شبان لاتشعرين بهم سياتي يوم تصادفين فيه فتاة احلامك
nada
nada
بنت الدار
بنت الدار

المكان : المغرب

مُساهمة من طرف tasnim الأربعاء سبتمبر 18 2013, 22:35

انا مثفقة معى ندى فجواب
tasnim
tasnim
عضوة نشيطة